Simply Ribs Untuk Tulang Rusuk Yang Menggiurkan

Kepada peminat tulang rusuk lembu atau beef ribs, check out restoran baru ini “Simply Ribs” yang terletak di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur. Restoran ini menyediakan hidangan tulang rusuk lembu yang dimasak lama sehingga daging begitu lembut, cair di dalam mulut gitu. Simply Ribs juga menawarkan pilihan stik daging lembu dan kambing untuk dinikmati. Seperti restoran lain juga, restoran ini menyediakan hidangan appetizers dan kami memilih Baked French Onion Soup. Jangan rasa pelik sebab namanya sup bawang, percayalah sedapnya boleh membuat anda tersenyum sampai ke telinga, ditambah dengan secoreng roti perancis disaluti keju cair yang sangat membuka selera. 

Untuk hidangan utama, kami memilih Sticky Ribs yang dihidangkan bersama sayur-sayur seperti di dalam gambar (sayur-sayur ini tidak dimasak lama, kami suka begini tetapi untuk mereka yang suka sayur dimasak hingga lembik  mungkin tidak akan menggemari lobak merah rangup) dan secawan kentang goreng panas-panas, begitu rangup dan sedap. Seperti yang dijanjikan, tulang rusuk ini memang dagingnya lembut dioles dengan sos yang sangat sedap. Hidangan kedua pilihan kami ialah daging kambing yang dibakar dengan sos lada hitam, tidak kurang sedapnya. 

Sup Bawang Kukus Perancis yang menyelerakan

Hidangan Daging Kambing Bakar 

Untuk alamat dan rujukan harga, tiada SST nampaknya. Hidangan Tulang Rusuk sebesar itu RM69, boleh tahan!

Tiadalah fancy, tapi menarik!


BEST KE? 
Untuk hidangan tulang rusuk, kami rasa restoran Simply Ribs ni best sebab ia menghidangkan apa yang diuaruarkan. Hidangan tulang rusuknya sedap dan ditawarkan dengan harga yang berpatutan, kalau nak belanja suami masa hari jadi memang sesuai sebab orang lelaki dan ribs memang tidak dapat dipisahkan. Dan untuk soalan Halal ke? Jawapannya:Ya. Ambiance atau persekitaran restoran juga cantik dengan hiasan seni lukisan dan fotografi.  Layanan yang kami terima daripada pelayan restoran ini boleh tahan untuk sebuah restoran yang baru. Siapa-siapa yang mengidam tulang rusuk, boleh cuba. 

Comments

Popular posts from this blog

Cold Stone Creamery

Cake Jalan Tiung

dahmakan: Best Ke?